Goede doelenestafette: alle cheques zijn overhandigd

Door Karin Weemhoff op 4 juli 2022

Alle cheques van de Goede Doelenestafette zijn overhandigd

In de afgelopen maanden zijn alle cheques van de goede doelenestafette uit onze campagne overhandigd. Op 4 juli 2022 werd de laatste cheque overhandigd bij Fier – Veilige Veste.

Om het geheugen even op te frissen; Onder de leden is een kleine €1000,- ingezameld en voorbijgangers mochten tijdens de campagne bepalen naar welk goed doel het ingezamelde geld ging. De onderstaande goede doelen waren opgenomen in de estafette. Mocht u meer willen weten over de goede doelen, of een van deze goede doelen nog verder willen steunen, dan wordt u naar de website van het goede doel geleid door op de naam te klikken:

De eerste twee genoemde goede doelen spreken voor zich. Fier is voor velen wat onbekender. Fier – Veilige Veste “is een plek waar jonge slachtoffers van geweld een veilig onderkomen kunnen vinden en de hulp en behandeling krijgen die ze nodig hebben, zonder zich te hoeven verstoppen. Het doel: een veilige en beschermde omgeving bieden waarin kan worden gewerkt aan een toekomst zonder geweld” [citaat van de website van Fier]. In de Blooming Bakery doen de meiden en jonge vrouwen van Fier waardevolle succes-, leer-  en werkervaring op, onder begeleiding van professionele bakkers en vrijwilligers.

Overhandiging rode cheque kinderboerderij Klaverweide. Links Wendy Tieman die de cheque overhandigt, medewerkster Klaverweide die de cheque ontvangt. Op de voorgrond geitjes.

Overhandiging Cheque Voedselbank. Links een man, in het midden Karin Weemhoff (die de rode cheque overhandigt), rechts een man. Op de achtergrond de loods van de voedselbank met links de naam van de voedselbank.

Overhandiging Rode Cheque met € 343. Links Vera Raaijen die de cheque (in het midden) overhandigt aan de medewerkster van Fier. Op de achtergrond de bakkerij.

Karin Weemhoff

Wie ben je? Wat is je achtergrond? Na opgegroeid te zijn in Nieuwerkerk aan den IJssel met daarna diverse omzwervingen woon ik sinds 1989 in de wijk Schollevaar. Ik werk als HR business partner in de ouderenzorg in Gouda. Naast mijn politieke hobby, die veel tijd vraagt, hou ik van theater, het filmhuis, doe aan

Meer over Karin Weemhoff