Laat je wijk zien! Wandelen met PvdA – Capelle in Fascinatio.

11 mei 2023

Laat je wijk zien! Wandelen in Fascinatio met PvdA Burgerraadslid Isabel Monteiro

Het bestuur van PvdA Capelle gaat wandelen in Fascinatio en ons burgerraadslid Isabel Monteiro wandelt mee. We willen graag in contact komen met de wijkbewoners zodat we een beter beeld krijgen van wat er speelt in jouw directe omgeving.

We nodigen je daarvoor uit op woensdagavond 24 mei, om 19.30 uur en we starten bij het Huis van de Wijk Fascinatio, Fascinatio Boulevard 466, Capelle aan den IJssel (zie kaart onderaan dit bericht).

De route zal toegankelijk zijn voor iedereen. Woon je in Fascinatio, of elders in Capelle aan den IJssel, of kom je er vaak en je wilt ons wat laten zien, dan is dit je kans! Geef ons door langs welke plek we moeten lopen, dan nemen we dit mee in de route. Tijdens de wandeling kun je ons vertellen wat er speelt (negatief en/of positief). Ook voor de gezelligheid en een goed gesprek ben je van harte welkom.

De route kan ter plekke veranderd worden, dus zal altijd toegankelijk zijn voor gebruikers van een rolstoel, of een rollator en kan aangepast worden aan de wensen van de deelnemers.

Heb je een onderwerp of locatie die onze aandacht verdient, stuur ons even een mailtje, naar [email protected].

Aanmelden is niet nodig, maar we zullen na 19.30 uur wel vrij snel vertrekken. Graag zien we je 24 mei a.s.!

Kaart met aanduiding Huis van de Wijk