Laat je wijk zien! Wandelen met PvdA Capelle – GEWIJZIGDE LOCATIE

16 juni 2022

Laat je wijk zien! Gewijzigde locatie.

Het bestuur van PvdA gaat wandelen in jouw wijk. We willen graag in contact komen met de wijkbewoners zodat we een beter beeld krijgen van wat er speelt in jouw directe omgeving.

We gaan 1x in de maand een wandeling van ongeveer een uur maken en we nodigen je daarvoor uit.

Op woensdag 29 juni starten we om 19.30 uur met de eerste wandeling in de wijk Middelwatering en we verzamelen in het Vuykpark, aan de Hollandsche IJssel, op het wandelpad bij de 5 periscopen en de schaaktafel (zie bijgevoegde foto); vlakbij restaurant Fuiks (adres: Vuykpark 1). De locatie 15 minuten wandelen van de metrohalte Capelle Centrum.

De route zal toegankelijk zijn voor iedereen. Woon je in deze wijk en je wilt ons wat laten zien, dan is dit je kans! Geef aan ons door langs welke plek we moeten lopen, dan nemen we dit mee in de route. Tijdens de wandeling kun je ons vertellen wat er speelt. Ook voor de gezelligheid en een goed gesprek ben je van harte welkom.

Heb je een onderwerp of locatie die onze aandacht verdient, stuur ons even een mailtje naar [email protected].

Aanmelden is niet nodig. We vertrekken rond 19.30 uur, maar zullen dus niet lang wachten met vertrekken. Graag zien we je op 29 juni a.s.

Luchtfoto Vuykpark, aanduiding verzamelpunt, in het vuykpark, op het wandelpad aan de Hollandsche IJssel. op de hoek bij de 5 periscopen en de schaaktafel