Vrouwendag workshops thema Sisterhood 8 maart

6 maart 2023

Vrouwendag workshops thema Sisterhood, woensdag 8 maart

Internationale vrouwendag vindt elk jaar plaats op 8 maart, dit jaar is het thema ‘onbeperkt leefbaar’. Het is nog steeds niet vanzelfsprekend dat je als vrouw zonder hindernissen mee kan doen in de samenleving.

Noes Fiolet dansstudio is een organisatie die allerlei lessen verzorgd voor verschillende doelgroepen, zoals mensen met een beperking en vrouwen en kinderen in kwetsbare situaties. Ook heeft de dansstudio een wijkfunctie, mensen zijn namelijk ook welkom voor een kop koffie en een luisterend oor.

Op 8 maart vieren we als PvdA Capelle a/d IJssel vrouwendag met het thema Sisterhood, en bieden we jullie leuke workshops aan:
– Dans workout
– Weerbaarheid
– Bodyshape
– Creatief: sieraden maken
– Zingen

De dag start om 9:30 en duurt tot 13:30.
Voor een hapje en drankje wordt gezorgd. Wees welkom!

Graag vooraf aanmelden via

of 010-4512020

Schema van activiteiten Ruimte 1: Armbandjes maken 9.45 - 13.30 uur Ruimte 2: Weerbaarheid 9.45-11.15 uur Ruimte 3: Zangworkshop 10.00 - 11.00 uur Ruimte 4: Bodyshape 10.00 - 11.00 uur Ruimte 4: Dance Workout 11.15-12.15 uur Lunc 12.30-13.30 uurFlyer met tekst: "Sisterhood 8 maart. Dakotaweg 265, 2905 AB Caeplle aan den IJssel. van 9.30uur tot 13.30 uur vieren wij Internationale Vrouwendag. Meld je aan voor workshop: dansen, zingen, sieraden maken, sporten, weerbaarheid via inschrijving@noesfiolet.nl of bel 0104512020 Kom ook!" Daaronder afbeelding met tekening van vrouwen van kleur en vrouw in rolstoel. Logo Pvda Capelle aan den IJssel. Log Noes Fiolet.